My Calendar

Tuesday 20 July 2010

Membantulah selagi mampu

Dengan kekangan jarak antara saya dengan tuan penyelia, sedikit sebanyak ini membataskan proses persediaan bagi menghadapi peperiksaan lisan yang bakal berlangsung pada 23 Julai 2010. Tetapi, saya benar-benar terkesan dan kagum dengan sikap tuan penyelia yang begitu mengambil berat dan sanggup menelefon saya bertanya khabar dan usaha beliau dalam memastikan saya cuba membuat persediaan dengan sebaiknya.

Saya dengan sifat kurang malu saya, cuba mendapatkan buah fikiran dari Dr Maysam dan Dr David akan pengalaman mereka sebagai penyelia, pemeriksa dan juga mereka yang telah melalui proses viva.

Aku kagum, keikhlasan insan-insan ini dalam membantuku. Dr Maysam dan Dr David misalnya, bukan penyelia saya dan tiada langsung kaitan, tetapi keikhlasan mereka sangat memberikan kesan kepada saya. Semoga saya akan boleh mencontohi mereka semuanya!

No comments: