My Calendar

Sunday 5 February 2012

A M A N A H

Memikul amanah dan kepercayaan bukan kerja mudah. Sejujurnya saya sangat bimbang akan kepercayaan yang diletakkan di bahu saya buat masa ini. Walaupun pelbagai tafsiran boleh dilemparkan ekoran keputusan yang saya ambil, namun kepadaNya jua saya memohon keampunan dan bimbingan.

Izinkan saya memberikan selagi yang terdaya saya kerjakan demi kebaikan semua. Berbicara soal kebaikan dan kesukaan, ada tikanya perkara ini bersifat subjektif. Saya perlu banyak lagi belajar dan memerhati, benar kali ini bukan isu FPGA, medical imaging atau perkara-perkara bersangkutan dengan bidang kajian dan penyelidikan. Tetapi, soal MANUSIA yang punya pelbagai akal dan budi.


Saya gembira dapat menunaikan sedikit amanah memberikan maklumat tepat berkaitan Fakulti tempat saya mencari sesuap rezeki. Semoga seisi dewan yang mendengar dapat maklumat yang tepat dan akan lebih ramai pelajar memilih tempat saya bekerja sebagai pilihan pertama pengajian mereka.

Apapun, pastinya dalam saya mendaki tangga hari demi hari pasti ada silapnya di sana dan sini. Teguran jua yang saya pohon daripada seisi rakan untuk memperbetul mana yang khilaf. Terima kasih semuanya.

No comments: