My Calendar

Wednesday 12 December 2007

Ujian buat aku...

Pagi nie, aku call mak...untuk bertanya khabar dan bg tau yg duit aku dah masukkan dalam akaun Maybank...guna maybank2u...tak penah guna jadi risau pun ada....mana tau duit tu tak sampai ke....tanpa disedari, bile aku tanya "kaki mak dah ok ke", mak tanya "kaki yang haritu ke atau kaki yang accident"?
Barulah lah aku tau, yang mak dan bak accident dengan lembu...masuk hospital sehari, sedihnya aku...kerana:
1. Mereka tak beritahu aku
2. Sebab tak mahu aku risau
Mana mungkin aku tak risau? Ya Allah, berilah hambaMu ini kekuatan, kau peliharalah kedua ibu bapa dan keluargaku agar mereka diberikan limpahan iman dan kesihatan...
Dari kejauhan ini, aku benar-benar memikirkan mereka semua...

2 comments:

Azam said...

betul kami tak mahu uda risau. bagi pihak keluarga abg azam mintak maaf kalau uda terkecil hati. Ujian utk Uda & kami di sini. Alhamdulillah mak/bak semakin sihat. Teruskan perjuangan & insyallah kami akan jaga mak/bak sebaik mungkin yea.

afandiahmad said...

Tak la abg azam, uda tak kecil hati...tapi terharu dengan pengorbanan semua, bila uda jauh dari keluarga. Insya Allah uda akan tetap sanjungi pengorbanan abg azam dan yang lain-lain.

Terima kasih