My Calendar

Saturday 21 November 2009

Syukur

Pertamanya, aku harus tegaskan buat kesekian kalinya bahawa tujuan aku menulis dan merekodkan perkara-perkara yang berlaku bukan untuk menunjuk-nunjuk akan apa yang diperlolehi. [Sejujurnya, aku bimbang akan wujud salah tafsir]. Ringkasnya, semua rekod ini adalah bertujuan untuk merekodkan aktiviti dan satu bentuk terapi peribadi.

Dengan izin Allah, permohonan aku untuk mendapatkan Brunel Graduate School Travel Prize bagi pembentangan kertas kerja di The IEEE International Conference on Biomedical Circuit and System (BIOCAS 2009) diluluskan. Dengan peruntukan £500 dapatlah menampung sebahagian kos tambang, penginapan dan pendaftaran di sana.



Nampaknya, tahun ini aku akan menyambut Hari Raya Haji di Beijing [di sana 25 - 29 November 2009] dan diharapkan aku dapat menimba seberapa banyak input berkaitan kajian yang dijalankan. Ramai nama-nama besar dalam bidang Biomedical Circuit and System bakal hadir dan moga-moga seberapa banyak ilmu dapat ditimba.

Kertas kerja kali ini juga memantapkan keyakinan aku bahawa pasukan yang berkesan sangat diperlukan untuk kita lebih berjaya. Profesionalisme kerja dan hikmah [wisdom] banyak aku belajar bersama Ben, Dr Abbes dan Dr Hassan

Moga-moga aku akan dapat menghasilkan lebih banyak kertas kajian berkualiti dan turut lagi sertai BIOCAS 2010. Insya Allah. Terima kasih buat semua [namanya tidak perlu dicatatkan di sini] atas doa dan sokongan kalian. Ketika aku tersadung batu dan bangun semula, kalian banyak memberikan dorongan.

No comments: