My Calendar

Thursday 25 March 2010

Episod Baru?

Episod baru bakal bermula. Episod pengajian tanpa penyelia. Perjalanan pengajian kini diuji pula dengan modul latihan bekerja tanpa penyelia. Mulai esok, Dr. A akan berpindah ke institusi baru manakala bermula 1 Jun nanti pula Dr. J akan turut memula tugas di institusi lain.

Lantas, aku perlu benar-benar belajar berdikari dan membuat keputusan dalam segenap hal. Aku juga perlu merencana masa, kerja dan turut sama kewangan. Ulster juga bakal menjadi kampung ke dua dalam proses menyelesaikan pengajian.



Aku cuba merencana urusan kerja sebaiknya. Moga-moga dengan 'tiada'nya tuan-tuan penyelia di sini akan membuka satu ruang dan episod baru untuk aku lebih belajar yakin pada diri sendiri. Benarlah bagai dikata, proses PhD bukan sekadar urusan akademik semata-mata.

5 comments:

Anonymous said...

betul saya setuju.. semoga kita semua diberikan kekuatan olehNYA dalam segala urusan yang kita lakukan

Mohsen Amdan said...

Mesti boleh punya bro..
ko bukan calang2 orang

Unknown said...

Semoga dipermudahkan semua urusan

Unknown said...

Semoga dipermudahkan semua urusan dan dapat balik Malaysia dengan kadar segera. JEC amat memerlukan khidmat ko.

Unknown said...

Usaha tangga kejayaan.sy yakin kemampuan dan kebolehan yang en ada membantu menuju kejayaan yang sebenar.Insyaalah.Allah sentiasa bersama kita.