My Calendar

Saturday 30 October 2010

Motivasi

Dalam tempoh yang singkat, saya sangat berbesar hati kerana beliau membalas emel saya dan sudi berkongsi memberikan dorongan, nasihat dan panduan, bagi saya menjalani hari-hari mendatang. Sebelum ini, kisah kejayaannya menjadi dorongan saya dalam pengajian PhD dan juga hal ehwal berkaitan pengajian tinggi. Nyata, apabila saya teliti susur galur laluan kerjayanya juga kisah indah kejayaannya, sangat membuatkan saya teruja! Beliau berjaya membuktikan dan sifat rendah diri beliau juga memberikan peringatan kepada saya sendiri. Berikut adalah emel yang diberikan kepada saya.

Ringkas, tetapi sangat dalam maksudnya. Dengan izinNya, saya akan cuba sedaya upaya untuk paling tidak mencontohi jejak langkahnya. Moga dalam setiap impian, harapan dan perjalanan ini saya juga senantiasa mendapat lindungan dan berada dalam sempadan bimbinganNya.

2 comments:

Anonymous said...

Slm..

TErima kasih atas tulisan Dr dan pengkongsian..

boleh saya dapat email Dr?

Saya ikhwan Zaini

http://ikhwanzaini.blogspot.com

Hooyeah said...

encik,penulis ni orang indonesia ke?sepanjang sy berkawan dengan student dari indonesia, mereka memang sangat bermotivasi dan suka menolong orang..kalau search kat internet, kebanyakkan web motivasi penulis dy memang banyak dari indonesia...good luck n all the best encik..