My Calendar

Wednesday 11 November 2009

Syukur

Syukur, Allah mudahkan dan memberikan laluan. Dengan £700 yang diberikan oleh School of Engineering and Design dalam bentuk "Travel Prize" bersama hadiah RESCON 2009 banyak membantu menjadikan impian aku untuk sama-sama bersama mereka yang pakar dalam antara persidangan 5* dalam bidang pengajian ini [FPT 2009] menjadi kenyataan.


Moga-moga aku akan dapat bertemu dengan nama-nama yang selama ini hanya aku kenali melalui tulisan mereka. Dan lagi, mengharapkan mereka juga memberikan buah fikiran terhadap hasil kajian yang sedang aku laksanakan.
Yang paling penting, moga aku tidak akan mudah lalai dan lupa dengan apa yang diberikan ini. Terima kasih kepada semua yang memberikan bantuan [tanpa perlu disenaraikan nama di sini]. Aku perlu lebih bersemangat!

No comments: