My Calendar

Tuesday 9 February 2010

Journal of System Architecture (Impact Factor: 0.984)

Benar, Allah itu maha kaya dan mengetahui semuanya. Atas izinNya, doa dan usaha salah salah satu KPI dalam pengajian PhD ini dapat dicapai. Walaupun nyata masih jauh untuk memenuhi KPI yang tuan penyelia telah tetapkan, tetapi sebagai individu yang mula merangkak semula dengan penuh kepayahan, aku patut rasa gembira.

Walaupun penerbitan ini bukan lah di dalam IEEE yang sangat diidamkan, ini tidak mengapa. Aku akan terus berusaha untuk memperbaiki hasil kajian dan mutu penulisan akademik. Masih terdapat terlalu banyak ruang untuk aku perbaiki. Kemahiran bahasa Inggeris aku juga perlu aku tajamkan.

Walau apapun, semua insan yang senantiasa ada bersama aku memberikan sokongan dan bantuan tidak akan aku lupakan. Jasa baik kalian biar aku simpan dalam hati dan di doakan agar semuanya mendapat redha Illahi.

Ringkasnya, "tiada jalan pintas untuk kita dapatkan sesuatu. Jika kita mahu, kita kena bergerak menuju kepadanya".

No comments: