My Calendar

Wednesday 2 December 2009

Potential Ideas

Pertemuan dengan pakar-pakar dalam BIOCAS [ada entry tertangguh berkaitan BIOCAS2009] membuatkan aku terfikir, betapa kerdilnya pengetahuan yang aku ada [yang maha mengetahui hanya Allah].

Aku hanya terfikir:

  1. Adakah cara aku berfikir masih terlalu lambat dan terkebelakang?
  2. Bagaimana agaknya mereka yang berjaya menjana idea-idea bernas dalam menjalankan penyelidikan?
  3. Asas sains dan matematik aku yang lemah, menghadkan percambahan idea. Apa yang harus aku lakukan?
Berikut adalah beberapa inovasi idea yang berkaitan dalam bidang kajian ini. Mengkagumkan!



Rujukan:
Jürgen Becker, Michael Hübner
Institut für Technik der Informationsverarbeitung (ITIV)
Universität Karlsruhe (TH)
Prof. Dr.-Ing. K.D. Müller-Glaser
Prof. Dr.-Ing. Jürgen Becker


No comments: